teisipäev, oktoober 13, 2009

setu pits: kursus läbi

no nii, kursus läbi. väga tehniline on, erilisi võtteid peab tundma, aga tulemus on ilus. eile tunnis, poolik töö näpu vahel, istusin ja imetlesin. nii ilus ja minu tehtud:). kellel vähegi huvi ja võimalust õppima minna, väga soovitan. Urve Kangro on hea õpetaja ja hea esineja. meie heegeldasime ja tema rääkis meile eredaid jutte oma elust (see, kuidas soomlased tema näidispitsi ribadeks lõikasid, jääb mulle vist elu lõpuni meelde). erakordselt loov inimene, pakkus meile järjest erinevaid ideid, kuhu ja kuidas pitsi riietusesle sobitada.
nüüd tuleb õige materjal hankida ja mehe emale setu rahvariiete pearätile pits heegeldada.
teate, mis ma veel eile avastasin? ma nautisin seda tunnet, et ma lähen omasuguste veidrike hulka, me istume paar tundi koos ja heegeldame. ja naerame. ja mõnus õhkkond on. ligi 5 aastat kodusolekut hakkab lõpuks tunda andma. mulle on seltskonda vaja. appi!!

:D:D

Sildid: