teisipäev, september 08, 2009

puuvillane kaelus mõõtetopsile?

endast ei saa ju normaalselt pilte teha. sõber mõõtetops aitab hädast välja ja poseerib minu asemel.

terve päeva otsisin mööda Ravelryd kena kaelust, aga ükski ei meeldinud. Knitty Tudora oli juba peaaegu see õige. ja siis mõtlesin ise välja. ripskoes ja lühikesed read. kaks nööpi, et kanda nii, nagu tuju ja tuult on.



saab kanda madala kraena, kaunistuseks.


saab kanda kõrge kraena, tuule kaitseks


allosa langab mõnusasti turjale, mulle ei meeldi, kui salli ja pluusi vahele tekib pilu, kust tuul sisse vuhistab.

ise mõtlesin ja harutasin ja kudusin uuesti. ja endal oli kuri kahtlus, et kuigi ma enda arvates tegin uuendusliku ja erakordse kaeluse, on selline kusagil kindlasti olemas. nii on paar korda varemgi juhtunud. nojah. kui ma Dropsi lehelt sääriseid* otsisin, siis ma leidsin, et ongi. ka ripskoes ja lühikesed read. ma olen nördinud. oleks minu harutamise vaev olemata olnud. ma sain kogunisti terve päeva arvata, et ma mõtlesin midagi ainulaadset välja.
Four Seasons Carola, 50g tokk kulus tervenisti. väga mõnus materjal, hea kududa. kodus õigeid nööpe polnud, ma enne proovin, kas on mõnus kanda ja püsib omal kohal, siis ostan metallnööbid.

* ei, ma ei ole lolliks läinud. ma ei kandnud sääriseid 80ndatel ega kanna ka nüüd. ma küsisin noorelt sugulaselt, mis ta sünnipäevaks tahab ja olen sunnitud nüüd neid kuduma. noore sugulase vabanduseks ütlen, et ta saab 16a.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Elsa said...

Lahe tulemus ju :) Mul muide mõlgub peas üsna analoogne mõte - suht ümber kaela ja lokkava servaga :D Ei midagi uut siin ilma peal...

Ma, muide, kannan ka sääriseid, ja mul pole oma vanuse juures vähimatki ka vabanduseks öelda :D Lihtsalt maru praktiline - külmemate ilmadega seeliku ning madalama servaga saabastega komplekti... ma olen väga vaimustatud, palju soojem ja värvikam lahendus kui hirmpikad saapad vms. (Talv läbi pükste kandmine EI OLE arvestatav alternatiiv! :P)

09 september, 2009 10:46  
Blogger Annu said...

Elsa, kas säärised alla ei vaju? ma mõtlesin üles soonikserva teha, aga kuidagi kahtlane tundub. ja kas oleks mõistlikum üle põlve või alla põlve?

09 september, 2009 13:03  
Blogger Elsa said...

Mul on sellised jämedast kohevast villasest kootud säärised, paar rida kudusin soonikus, aga samade varvastega. Need mu lemmikud on nii suured ja kohevad, et ega ei kipugi eriti vajuma...

10 september, 2009 11:41  

Postita kommentaar

<< Home