kolmapäev, september 09, 2009

pitsiline barett

tundmatu jämedam villane, 44 g.
testkudusin:) Vardamoorile.
minu elu esimesed nupud ja pean enesekriitiliselt ütlema, et on näha, et esimesed.
barett on ilusat tumedat veinipunast tooni. lihtsalt uskuge, et on.



eriti meeldis mulle rosin põhjal ehk ilus südametekujuline lõpetus.



baretil oli eriline serv ka, aga äkki keegi teine (osavam) testkoob seda.

barett on nii kena, et ma käin seda aegajalt vaatamas. nii ilus. nii hästi sobivad nupud selle punasega, nagu jõhvikad. ma ei tea, mis nupu- ja mummuvaimustus mul on, aga karta on, et ma teen midagi samalaadset veel.

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ma peaks ikka ka ükspäev julguse kokku võtma ja proovima midagi muud peale sallide ja rätikute kudumise :) kui hullult see ikka metsa saab minna! harutada võimalus ju ikkagi jääb! nii ilus barett!
jupi

10 september, 2009 12:29  
Blogger Terje said...

Ja paluks nüüd müts pähe ka panna

10 september, 2009 21:53  

Postita kommentaar

<< Home