kolmapäev, veebruar 14, 2007

me oleme vaesed

materiaalses mõttes siis, olgu kohe öeldud. ja vaene ei ole ka päris korrektne termin..
mees teatas ükspäev, et kui me elaks Tallinnas (meie valla kohta see ei kehti), siis meie perel oleks õigus taotleda sotsiaaltoetusi, sest meie sissetulekud (mehe palk+minu lastetoetus) on just nii väikesed. no ta peaks teadma, ta tegeleb selliste asjadega iga päev. vat nii. täitsa tummaks võttis esimese hooga. seni elasime osaliselt minu vanemapalgast, mis lõppes natuke vähem kui aasta tagasi, aga me oleme kokkuhoidlikud olnud. aga nüüd sai see otsa. nüüd tuleks veel kokkuhoidlikum olla, ilmselt.

igas muus mõttes tunnen end rikkana, ja see on hea tunne.

ilusat sõbrapäeva, kes seda peavad.
meie ei pea, sõbralik võiks iga päev ja spontaanselt olla. ma selline mässuline:), kes ei suuda kohustuslikel päevadel hernesuppi/seapraadi/keedumune/vm süüa, sest nii on kombeks.

Sildid:

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Igas vallas on inimesel õigus toetust taotleda, seda nii igakuiselt (toimetulekutoetus), kui ka ühekordset (eluliselt vajalike asjade ostmiseks)

17 veebruar, 2007 11:22  
Blogger Annu said...

aitäh, anonymous:) ma tean, enne koduseks jäämist töötasin sel alal. ma arvan, et toetust me siiski ei vaja, seni oleme hakkama saanud.

17 veebruar, 2007 14:44  
Blogger Annu said...

ma täpsustan: omas vallas ma toetust ei saaks ja kusagil lõuna-eestis oleks meie sissetulek ilmselt üldse keskmine. tallinnas on see piir, kus inimene toetust saab, lihtsalt sellevõrra kõrgemal.

17 veebruar, 2007 16:12  

Postita kommentaar

<< Home