neljapäev, detsember 14, 2006

elu esimene jõulupidu

lapsel siis, eks ole:)
päris kenasti pidas end üleval. ma eelnevalt kiitlesin kõigi ees, kuidas ta kunagi ei võõrasta, ja siis vana enda ees puges mulle selja taha. nii ongi meil olemas pilt, kus mina üksi kükitan naerdes jõuluvana jalge ees.
kingi võttis ikka vastu, see krõbises ja sätendas ahvatlevalt

minul on täna õhtul mereröövlite ja mere teemaline pidu. teisipäeval käisin Estoniast näki kostüümi laenamas, koju jõudes sain aru, et see näeb välja nagu öösärk, millele on vihmakeep peale tõmmatud. laval õige valgustusega on kindlasti efektne, aga mul tekkis selle kandmise suhtes tõrge. ostsin siis kohalikust kaltukast ühe veidra kleidi, parukas juurde ja eks ma üks damsel in distress siis olen.
ahjaa, pilt on selline valitud seetõttu, et ma ei paneks kunagi oma blogisse ühegi täiskasvanu pilti ilma, et ma luba küsiks. enda pilti, kus ma äratuntav oleks, ka ei pane. sama siis mu lapse kohta. meie perest on kass ainus, kelle arvamust ma ei küsi:)

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Aga kass on teil fotogeeniline :)

15 detsember, 2006 04:15  

Postita kommentaar

<< Home