reede, jaanuar 11, 2008

käisime homöopaadi juures

täitsa omapärane kogemus. nädala pärast uuesti, siis diagnoositakse mind ka, sest ema ja laps pidavat üks tervik olema. meest meetri kauguselt vaadates teatas, mis organid haiged on. ühesõnaga, omapärane kogemus.

miks mul on tunne, et lapse allergia mingil moel minu süüks jääb?
küsis esimese asjana, mis siis juhtus, kui lapsel esimesed punnid tulid. no potile harjutamine toimus.
ja siis, kui maal olles olukord täiesti käest läks, siis toimus autoavarii.
ja viimasel ajal ongi meil ju ainult mingid jamad olnud, siis tuli ju plika haigus ja.. et kui nii võtta, siis jah, võib küll olla, et lapse väljaelamata pinged avalduvad sel moel. üldjuhul on ju keha ja vaim tihedalt seotud.

Sildid: ,

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Oot,oot,sain ma õieti aru,et sa arvad, et lapsel on allergia sinu süü tõttu? Potile harjutamine on selles vanuses normaalne, autoavarii on ettearvamatu õnnetus ja tüdruku haigust ei põhjustanud ju ka sina?
Sellesse ma aga küll usun, et allergiat kipub siis rohkem esinema,kui on pingeline periood vms.Ilmselt on sinu lapse allergia avaldumine seotud ikka mitmete faktorite koosmõjuga (lapse sensitiivsus, ülitundlikkus, stress, pärilikkus jms).
Sots

11 jaanuar, 2008 18:14  
Blogger Annu said...

ei, tegelikult ma nii ei mõtle:D
mul jäi mulje, et tohtrihärra arvab nii. mulje võib muidugi ka ekslik olla, eks näis, mis mulle järgmine kord öeldakse:D

12 jaanuar, 2008 13:59  
Anonymous Anonüümne said...

Eh, õnneks sain siis valesti aru:)
Sots

13 jaanuar, 2008 08:53  

Postita kommentaar

<< Home