teisipäev, jaanuar 22, 2008

muna-nisu-piimaallergikule

Kaerajahu muretaigen
orig retsept Veski Mati kaerajahu paki pealt, mõeldud koogipõhjaks:
300 g kaerajahu (Veski Mati)
150 g margariini
100-150 g suhkrut
2 spl vett
rasv sulatada, lisada suhkur, sool, vesi ja jahu, segada. suruda plaadile ja asetada külma 20-30 min.

mina panin suhkrut vähem, jätsin vee ära. tegin mõnusad väikesed küpsised. väga head tulid.

Mehhikopärane maisileib
orig retsept (ei mäleta allikat):
50 g margariini
2 dl maisijahu
3/4 dl kartulijahu
4-5 spl vett
soola
sega jahud ja sool, pudista sekka margariin, lisa vesi. rulli õhukesed leivad, küpseta pannil mõlemalt poolt.

see on kõige kummalisem retsept, mis mul seni ette on tulnud. taigen ei ole rullitav retsepti järgi tehes. taigen nagu polegi taigen, vaid hunnik jahu lisanditega.
mina lisasin õli nii palju, et käe vahel on võimalik õhukesed küpsised vormida ja panin ahjuplaadile (muidu läheva puruks). täitsa head tulid, mida õhemad, seda parem.

ma püüan siia oma allergikule sobivaid retsepte kirjutada, äkki kunagi keegi hädaline leiab. minu üllatuseks ei ole ei internetist ega ka raamatust (allergia ja toit) leitavad retseptid kõlbulikud. või olen mina erakordelt kehv küpsetaja:(

Sildid:

1 Comments:

Blogger Annu said...

no ega see nüüd NII keeruline ka pole:) piirangud lihtsalt.

24 jaanuar, 2008 13:41  

Postita kommentaar

<< Home