teisipäev, oktoober 28, 2008

minu elu musta lambana

avastasin täna et minust on "must lammas" saanud. uurisin siis lähemalt, mis see endaga kaasa toob. no esiteks on see seisund surmani, sest rehabilitatsiooni võimalust ma ei märganud (krt, oleks pidanud mingid võltsitud andmed ikka saatma). teised minuga ei mängi ja oma liivakasti ei luba, põhimõtteliselt. eelnev hoiatus käis jorutaja tiitli kohta, lambaid ilmselt eelnevalt ei hoiatata.
hmh, mina võtsin hoogu, et harjukate novembrikuu kohtumisele ettevalmistusi teha, arhailine tikand tõesti huvitab.

kes nüüd imestab, millest ometi jutt käib: on olemas reaalne elu ja on olemas virtuaalne elu. igas omad reeglid:)

Sildid:

7 Comments:

Blogger Kajakas said...

teeme nüüd kõik Sulle häbi-häbi :D
kuskil seal peaks olema hoiatus: isiklud tunded pole lubatud, emotsioonid olgu positiivsed, hinnangud ainult rõõmsad.

28 oktoober, 2008 15:21  
Blogger Annu said...

oi, kajakas. ma sain alles praegu aru...
mulle tundus, et "karistus" ei vasta "patule", sinu kommentaar pani mõtlema, et ei-ei, ikka asja eest sain:D
no selge, lõuad pidada ja kuduma:D

28 oktoober, 2008 16:03  
Blogger Aet said...

Njaa, uued ajad, uued kombed. Vanasti nii uhkeid tiitleid ei jagatud, näidati hoopis ust :)

28 oktoober, 2008 16:43  
Blogger Annu said...

Aet: rafineeritum:)

28 oktoober, 2008 17:30  
Blogger Elsa said...

Õukei, nüüd ma saan siis aru küll, mille kohta varasem jutt siis käis.
Ega siin ei olegi midagi kommenteerida... ;)

28 oktoober, 2008 20:51  
Anonymous Anonüümne said...

nu ma otsisin ka, mida kõlvatut Sa siis tegid - ei leia mitte midagi sellist... inimene ütleb, mis ta arvab - ei saa aru, miks Sa must lammas oled...

29 oktoober, 2008 12:00  
Blogger Annu said...

viimasele: loe koostegemiste alt.

29 oktoober, 2008 12:37  

Postita kommentaar

<< Home