kolmapäev, oktoober 28, 2009

kuidas mul hästi läheb

alustuseks olid lapsed 3 nädalat haiged, siis üks nädal lasteaias, nüüd on üks laps haige ja teine keeldub üksi aeda minemast. elame pidevas vastastikuses kiusamises, on ju vaja ära kiskuda asi, mis teise käes. muide, kogu selle haiguse jama juures pole kellelgi kordagi palavikku olnud. kas tööl käivad emad viivad oma köhas-nohus lapse lasteaeda, et haigus hullemaks läheks ja saaks palaviku kätte?

minust endast. eelmisel pühapäeval tõstsin pisemat last nii huvitavalt, et selg naksus ja eldada sai ainult valuvaigistiga. kolmapäeval tõstsin selja uuesti ära (tark pidavat teiste vigadest õppima...), aga teisest kohast. enam lapsi ei tõstnud, aga reedel arvutitooliga kiikudes lõi selline sähvatus seljast läbi, et ma olin valmis endale kiirabi kutsuma. ma ei tea, kas nad oleks tulnud ka ("ma kiikusin tooliga, selg hakkas valutama ja valuvaigisti ei aita, süstige midagi, mis mu enesetunde heaks teeb" kõlab liiga kummaliselt). see päev kamandasin suuremat last väiksemat potitama ja muid säänseid tegevusi tegema, ise lamasin ja oigasin ainult. terve nädalavahetuse põhiliselt lamasin.
ma nüüd mõtlen, kas ma peaks sellist kahtlast selga kellelegi näitama? ühest küljest pole normaalne 14 kg kummargil tõsta, aga ma ei julge enam midagi teha, sest selg tuikab ikkagi.

Sildid:

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mine ikka perearsti juurde. Ilmselt oleks abi massažist, nn soojendusest või mingist muust füsioteraapia meetodist. Enda kogemusest võin äelda, et päris hästi aitab ka kodune võimlemine (vt nt siit http://www.naisteleht.ee/node/2330), eriti selja venitamine (nt uksepiidal rippudes:P).

Sots

28 oktoober, 2009 17:58  
Blogger Annu said...

peaks vist jah.
küll on tore sind "näha":D

29 oktoober, 2009 10:06  
Anonymous Meeli said...

Mina soovitaksin osteopaati või kiropraktikut. Ise selle kaks korda läbi elanud (isegi enda vigadest ei õpi). Kõige paremini aitaski selja venitus (rippumine pea alaspidi spets drenazööril) ning spetsialisti poolne väänamine - diskid jälle õigesse kohta paika. Ja edasi peaks jätkuma eluaegne võimlemine...

01 november, 2009 20:34  

Postita kommentaar

<< Home