kolmapäev, veebruar 07, 2007

käisin eile linnas

linnas käimine on minu jaoks selline harv sündmus (1-2 korda kuus), et peab kohe ära märkima:)
mida siis nägin:
bussis istus minu ees tüdruk, kellel polnud sportliku välimusega jalanõudes (botased?) sokke, st oli paljas jalg. algul arvasin, et prillikandjana nägin valesti. aga kui neiuke väljuma hakkas, siis kohe kummardusin ja vaatasin: ei olnud sokke!
3-4 noorel naisel oli muidu päris kena villasest riidest mantli peale tõmmatud selline nahast või kunstnahast lai vöö. miski uus mood või? ja siis tekib küsimus, kas mood peaks inimest kaunistama, sest kena see ei olnud...

ja olles nüüd teiste kallal piisavalt närinud:) jube külm oli eile, tagasiteel hambad plagisesid lausa, kuni ma sain aru, et minu akrüüllõngast müts on kohutavalt külm. nüüd mõtlen, kas tasub see hooaeg uus müts teha või kannan kapuutsi...

vahepeal olen ikka käsitööd ka teinud, aga kõik on pooleli:( vat ei ole seda tegemise tunnet, ja kui mul seda pole, siis pole mõtet teha ka, muidu pean üles harutama.
ja et ma väga nukralt ei lõpetaks: hakkasin Triibiku blogi algusest lugema. vat on antud inimesele sõnaseadmisoskust:D

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

selle moega mõtlen mina ka, et miks kanda kui kaunimaks ei tee. a siis ma jõuan "targa vanainimesena" sinnamaani, et kõikidele polegi antud aru saada:)

09 veebruar, 2007 20:51  

Postita kommentaar

<< Home