laupäev, detsember 16, 2006

SKS kingitus käes

no nii. sain täna hommikul pakiteate ja muidugi kohe krabinal järele.
pakis oli kott:

kotti ma soovisin kõige rohkem, aga ei uskunud, et keegi hakkab nii suurt asja tegema. või kui teeb, siis pisikese. aga see on selline avar kott, kuhu mahub nii mõndagi. täiesti täiuslik, just seda värvi sellise tegumoega mul vaja oligi.
sanga teen lühemaks, muidu ulatub kott mulle põlvini (tegija ise on äkki pikk inimene?).

koti sees oli sall:

sall on nii pikk, et ulatub üks tiir ümber kaela ja värvid on võrratud!! kusjuures ka ainult see sall oleks vaimustav kink olnud.

lisaks oli koti sees veel tikitud jõulukaart (ja loteriipilet):


nii ilus kingitus, aitäh sulle!!
pildid ei anna pooltki seda ilu edasi, ehk on sul endal ka pilte tehtud.
tegija arvamisel olin tõsiselt kimbatuses, aga nuhkisin googli abil ja leidsin ühe pildi:D. mis te teised arvate? (ma pärast ütlen, mis järeldusele ma ise tulin, aga kui mul on õigus, siis tegija muutis viimasel hetkel oma plaane).

5 Comments:

Blogger Annu said...

kas õnnestub?

17 detsember, 2006 08:50  
Blogger Aet said...

Ma pakun tegijaks Vardamoori :)

17 detsember, 2006 13:20  
Blogger Annu said...

mina kahtlustan ka Vardamoori:)

17 detsember, 2006 14:24  
Anonymous Anonüümne said...

Jah, see olen mina. Alul ma tahtsin teha ainult koti sulle, aga siis oli poes just õiget värvi sallilõng. Ja lihtsalt panin koti pakendiks ka, et äkki saad ikka kasutada, tee sang lühemaks muidugi, kui ta pikk on:)
Ja super ilusad pildid

17 detsember, 2006 17:25  
Anonymous Anonüümne said...

Nu aga mis lõng on siis? Katia?

17 detsember, 2006 20:53  

Postita kommentaar

<< Home