neljapäev, jaanuar 24, 2008

harjumaaliinide üllatus

hakkan veebruaris tüdrukuga massaažis käima. esmaspäeval tehti üllatus: sõiduplaanid on oluliselt ümber tehtud. massaaži aja panin kirja muidugi vana sõiduplaani järgi.

varem käis üheksane buss, mis oli tuubil täis. sellega sõites oleks saanud 15 min polikliinikuni jalutada ja teised 15 min riietumisele. nüüd on alles poole üheksane marsa, mis tõenäoliselt läheb täis, st ma pean minema varem järjekorda, et kindlasti peale saada, Tallinna saabudes jääb mul tund aega niisama vahtida. no mida teha 9-10 Tallinna kesklinnas.

nii marsa (20.-) kui buss (15.-) on ka hinda tõstnud. ma mäletan aega, kui bussi pilet 5 või 6 krooni maksis (ma kõlan juba nagu omaenese vanaema, kes aegajalt ütles, mis asjad vanasti maksid).

mul oleks tõesti mõistlikum leida inimene, kes tuleb koju masseerima. on teil kedagi soovitada? kunagi, kui ma poisiga massaažis käisin, pakkus massöör välja, et ta käib kodudes ka, enam ta seal ei tööta.

Sildid: