kolmapäev, november 04, 2009

minu plaanid

ma olen sellest varemgi korduvalt rääkinud, aga kordan jälle üle: pruugib mul vaid mingi plaan teha, kui see mul kihva keeratakse. Ulve Kangro rääkis Mardilaadast nii huvitavalt, et mul tuli idee esimest korda (!) elus seal ära käia. oli plaan lapsed lasteaeda viia ja reedel vaatama minna.
õpetaja palus neljapäeval ja reedel lapsi mitte tuua, kui vähegi võimalik. oli mingi segadus olnud ja õpetaja abi on kaks päeva täiesti üksi. loomulikult jätan lapsed koju, ma olen ju kodune. Mardilaadale ei õnnestu siis seekordki minna, meil laupäeva hommikul vaja elajas vaktsineerima viia ja nädalavahetusel on keerulisem Tallinna saada.

aitäh, kes selja kohta häid nõuandeid jagasid, vestlesin perearstiga ja sain mingi brožüüri(mida ma seni lugenud pole).

Sildid: