neljapäev, november 12, 2009

täiuslik kingitus

ma olen selline veidrik, kellele eriti ei meeldi enda sünnipäeva pidada. aegajalt olen unistanud võimalusest sel päeval kuhugi ära reisida ja midagi põnevat teha. unistuseks on see seni jäänudki.
viimased 5 aastat olen ma pidevalt olnud kodus ja teinud süüa. minu sünnipäev oleks sama rutiin, hommikul teen süüa, siis tulevad külalised, söövad kõik ära ja ma saan koristada. nii väikeste lastega välja sööma ei taha minna, sest siis lisandub laste valvamise pinge. tahaks sel päeval lihtsalt lõõgastuda, päeva iseendale.
paar nädalat tagasi otsisin mööda internetti, kas Harjumaal oleks kusagil mingit turismitalu, kus lapsed saaks elukaid paitada ja siis serveeritakse meile lõuna. ei olnud.
nüüd leidsin endale täiusliku kingituse: viltimise kursus. ma ei ole kunagi viltinud. tõenäoliselt pole see üldse keeruline ja teooriat on internet täis, aga mulle meeldib, kui minuga tegeletakse, ma saan rumalaid küsimusi esitada ja inimestega suhelda.

eile leidsin vaimustava blogi:
http://attic24.typepad.com/
need värvid, need õpetused (puust ja punaseks ja pildid ka juurde), need pildid... midagi hingele.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Krista said...

Aga proovi ära reisida;) Viimati peaaegu proovisin ja kuigi ülinapilt enne sünnat, aitas mõni päev mujal igasuguseid pingeid maha võtta.
See viltimise kursus tundub ka täitsa mõnus olevat:)

14 november, 2009 15:39  
Blogger X by Leina Neima said...

Palju õnne! Minule oli suur au olla osaline "täiuslikus kingituses" :=) Tänud meeleoluka päeva eest ning ilusat peoõhtut!

21 november, 2009 22:01  
Blogger Annu said...

aitäh. sa tegisd selle veel paremaks, kui ma arvasin, et saab olema:)

22 november, 2009 08:36  

Postita kommentaar

<< Home