teisipäev, jaanuar 29, 2008

kuidas

kuidas seda nimetatakse, kui ebameeldiva tegevuse asemel otsitakse asendustegevusi, et seda esimest tegevust edasi lükata? selle kohta on kindlasti mingi sõna olemas...

mul on poisist jäänud kerge käru (5,5 kg), millega ma plaanin tüdrukut sõidutama hakata. vanker (15-17 kg) on meil ka olemas, aga mul pole viiendalt korruselt/viiendale korrusele tarimiseks vajalikke muskleid. vankris on laps rõdul.

niisiis, see käru. see on muidu mõnus küll, aga poisist ma mäletan, et laps liugleb liikumise korral nii kaugele ette, kui palju viie punkti turvakinnituse jalgevahe osa lubab ja sõidab siis kuidagi röötsakil (käru kasutasin täpselt nii kaua, kui ma enam linas kanda ei jaksanud ja laps ise käima hakkas, st kuni 1a3k). tuleb ehitada miski, mis last eespoolt kinni peaks, selline (jala)katte moodi asi. see on lisavarustusena täiesti müügil, lihtsalt materjal mulle ei meeldinud ja mul on veel mõned nõudmised:)

õmblemine on seepärast õudne, et kui oled korra kanga lahti lõiganud, ei saa seda terveks tagasi, erinevalt näiteks heegeldamisest ja kudumisest, kus võib lõputult üles harutada.
nüüd ma siis istun siin ja lükkan edasi momenti, kui ma kangale käärid sisse löön.

Sildid: ,

3 Comments:

Blogger Elsa said...

Ma ei teagi eriväljendit.
Aga ajaplaneerimise koolituses me ka käsitlesime asendustegevuste otsimist halva ajaplaneerimise näitena. Ja selle alla käib ka prioriteetide seadmine meeldivuse järgi. Et alustad meeldivatest asjadest, lükates ka olulised/kiired ebameeldivad edasi...

29 jaanuar, 2008 14:41  
Blogger Annu said...

esiteks, ta ei istu veel (käru saab peaaegu lamavasse panna); teiseks, kus ma siis selle käru ja lapse ja padjaga ringi jalutan:) meie asulasse toov transport on selline niru, et pean tõenäoliselt käru kokku panema (ühe käega), lapse kaenlasse suruma, kott on üle õla, külmal ajal on miski tekike ka veel, siis Lapiliisu soovitatud padi :6 (oot, mitmes käsi see mul siis oli) ja siis ulatan juhile raha, hammaste vahelt ilmselt:D.

29 jaanuar, 2008 19:06  
Anonymous Anonüümne said...

v
The dresses of this Dolce & Gabbana Sunglasses are manufactured with the best quality fabric. They are comfortable enough to wear, are highly sophisticated and help a lot in Abercrombie Fitch Outletflattering others. If you want to enhance your beauty, style and feminine look, then nothing can be better than these Franklin and Marshall hoodies. They are meant to be suitable for the delicacy and elegancy of women.Onitsuka Tiger

31 märts, 2012 09:11  

Postita kommentaar

<< Home