esmaspäev, detsember 08, 2008

mul on plaanis

ma kirjutan üles, mis mul plaanis on. teostamisega on nagu on. st ei ole.

mantel või jope külmaks ajaks. tegelikult oleks mõlemat vaja, olemasolevad on u 10 a vanad ja näevad nii välja ka. poodlemist vihkan kirgliselt:D ja minusugusele vingatsile ei tehta ju ka midagi.

jope suveks. vt eelmine punkt.

steekidega kampsun või vest. nuiasin ühelt norra disainerilt mustri (suvel juba, appike). steegid ei ole eesmärk omaette, lihtsalt muster eeldab seda. oh häda...

uus müts, sall/kaelus ja kindad. tegumood ja värv oleneb üleriietest, eks ju? vanade järgi pole mõtet teha, uusi pole veel.

poisile õueriided. olemas lõiked, kangad. plaanisin kevadeks, aga talv ei ole veel alanud. tuleb vist tegema hakata.

endale kleit või seelik. jõulupeod tulemas.


jõulukingitustest ma ei räägigi, pea on täitsa tühi.



lisan juurde, et ma olen ülimalt algaja õmbleja, aga poes väga koledaid 2000-3000.- jopesid vaadates tundus mõistlikum ise natuke pusserdada.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Tiina said...

Täitsa minu mõte, et pusserdaks veidi ise. Ainult et ma pole veel mõttest kaugemale saanud.
Samas tõsi ta on, et ega suurt miskit osta ei ole. Ei jopet, ega mantlit.

08 detsember, 2008 21:25  
Blogger KK said...

Oh, isegi lihtlabast topi ma eile ei leidnud. Tahtsin poolpika varrukaga valget või musta, mida kanda pihikseeliku all. No ei ole! Terve kaubamaja kammisin läbi ja õhtul hiljem veel Ülemiste keskuse ka. Masendus tuli peale. Üks riidetükk on koledam kui teine, mingid puhvid ja vollid, mis mulle üldse ei meeldi. Mõtlesin, et alternatiiv oleks siis selline klassikaline valge pluus, nurkadega kraega aga ka neid polnud normaalseid. Paar tükki jäid silma aga no üle 300 eegu lihtsa puuvillasegu pluusi eest mina ei ole nõus maksma.
See poodlemine oli niigi eneseületamine, sest ma vhkan kaubanduses käimist. Väsin praktiliselt poole tunniga ära, palav hakkab ja kabiinide peeglid oleks nagu klikiajast. Tahad deprekat, mine kabiini mingit riideeset proomiva :D. Ühesõnaga jälle ikaldus :S

09 detsember, 2008 08:25  
Blogger Lillysmuul said...

ja teate ega siin pool sood asi parem pole,pigem hullem ,sest kangapoodi ka pole! :(

17 detsember, 2008 18:39  

Postita kommentaar

<< Home