teisipäev, november 11, 2008

ühe koti naine

mul on ammu tehtud pükstetagumikust teksakott. vana ja armas, aga praeguse hooaja kõpssaapa ja poolmantli juurde hästi ei sobi. talvise lörtsise aja kott peaks niiskusele ka vastu pidama.

käisin täna linnas muid asju ostmas, põikasin korra kotiosakonnast ka läbi. no ei ole nii head kotti müügil, mis mulle meeldiks. ühe võtsin peegli ees isegi õlale, kuju sobis, värv sobis, hind sobis... aga ainult kaks taskut. ma ei saa nii õue minna, kui mul pool elamist kaasas pole. igal asjal peab oma koht olema. osad asjad (paberrättide pakk) on väljaspool lahtises taskus, osad asjad (telefon) on väljaspool kinnises taskus. tähtsamad asjad on kotis sees ja kõige-kõige tähtsamad asjad on kotis sees lukuga taskus. taskuid on kokku 8. ma ei leia endale eales täiuslikku kotti:(

Sildid:

1 Comments:

Blogger Annu said...

miskist soliidsest, elegantsest ja vettpidavast materjalist? ma olen selle peale paar päeva juba mõelnud.

11 november, 2008 15:59  

Postita kommentaar

<< Home